5 Nisan 2010 Pazartesi

baharlar çiçeklenmeli..

kışın yağan karda akılsızlık edip balkondaki çiçeklerimi ve sardunyalarımı kara teslim ettiğimden boş saksılar ve içinden sökmediğim kökler vicdan azabı gibi duruyordu gözümün önünde kaç zamandır. cumartesi daha fazla dayanamadım. gittim yeni çiçekler aldım. begonya, sardunya ve adını bilmediğim çiçekli şen bir çiçek daha. eskileri söktüm, yenileri diktim ve bir ohh dedim.
ayrıca geçen yıl bauhaus'tan aldığım ama büyütmeyi başaramadığım nane, maydonoz ve tereleri bu sefer koçtaş'tan alarak şansımı denedim. bakalım bu sefer olacak mı. bu balkon bostanları iyi fikir de bekle bekle bişey çıkmayınca bozuluyor insan. geçen yıl ayrıca biber ve domates fideleri de alıp dikmiştim bauhaus'tan. domatesler şimdiye kadar gördüğüm en kötü domatesleri çıktı. nasıl kalın kabuklu ve tatsız anlatamam. üç-beş tane domates ancak oldu zaten dört kökten. biber neyse biraz daha fazla oldu ama gene de tatmin edici değildi. bu sene pazardan almaya niyetlendim ama bi semt pazarı görmek kısmet olmadı. kaldı. 
marul ve kıvırcık tohumları da alıp diktim saksıya ama onlardan pek umudum yok açıkcası. pek benim harcım değil gibi sanki. yanlış hatırlamıyorsam tohumlar fide olacak, fideler şaşırtılacak falan filan o uzun hikaye. kimbilir belki bi heveslisi çıkar da bakıverir:))))
neyse, netice itibariyle balkonumuzda bahara "hoşgeldin" dedik. hoşgeldi, sefalar getirdi...

2 yorum:

halimce günce dedi ki...

çiçekler ne güzeldir değil mi? insan görmeden duramaz,balkonda bakmak da çok huzur verici ben de 4 miniminnacık çuha çiçeği aldım onları koydum camın önüne bakıyorum her mutfağa gidişimde...
ama diğerleri yani sebzeler falan aşıyor beni :))
kolay gelsin sana...
öpüyorum.

ehl-i keyif dedi ki...

çuhalar da renk renk çok güzeldir. ne iyi etmişsin. mutfakta koyacak yerim yok benim:(( balkon dediğime bakma o da bir karış:))))
sebzeler olursa acayip gururlanacağım. koyarım resimlerini.
ben de öpüyorum halimcem. sağol canım.

İzleyiciler