9 Eylül 2009 Çarşamba

unuttuklarım ;))

son bir haftada yaptığım ve bir önceki yazımda atladığım yemekleri eklemek istedim. 
bakın ne kadar doğal bi şekilde, doğamın bir parçası olarak yemek yapıyorsam artık unutuyorum bile ne yaptığımı :P


bi kere zeytinyağlı fasulye yaptım. ki güzel yaptığımı söylerler. 


bi kere tavuk kanat ızgara yaptım. bu da yemek mi diyenler için söyliyeyim bi gece önceden marine ettim kanatları. yoğurt-salça-tuz-karabiber-limon suyu ile. ertesi akşam fırın tepsisinin içine kağıt yayıp üstüne kanatları döktüm ve doğru fırına. 200 derecede 20 dk.


bi de hellimli-zeytinli kek yaptım. çok güzel bi tariftir. ben orijinal tarifteki bir paket erimiş margarin yerine bir bardak sıvı yağ kullanıyorum. bir paket yazılı olmasına rağmen, tuzlu bir kek olduğu için iki paket kabartma tozu kullanıyorum. ben çok seviyorum, görümcem de seviyor ama zeytinlerini ayıklıyor baktım garibim, bi daha zeytinsiz yapacağım. bir de bir sonraki denediğimde dört yerine iki yumurta ile deneyeceğim.yumurta yükünü biraz azaltmak lazım tariflerin. olur gibi geliyor.

kral eşimin iftar talebi üzerine iki kere yumurtalı patates ve veliaht prensin talebi üzerine de dün kaşarlı yumurta yaptım aslında ama onları da sayarsam olmaz artık. değil mi:))) 
ama kaşarlı yumurta first classtı valla, aklım kaldı. belki aç olduğumuzdandır, fahri kardeşimle yalandık durduk. vermedi bi lokma eşek sıpası.

Hiç yorum yok:

İzleyiciler