23 Aralık 2009 Çarşamba

acil ekmek!

Dün akşam anlaşıldı ki sabah kahvaltısına ve ayrıca evde misafir olan halamıza tüm gün yetecek kadar ekmek yok. bu ekmek işinde bi türlü düzen tutturamamışımdır zaten. sanki evde otomatik stok kontrolü varmışcasına bi rahatlık içindeyim. "evde ekmek azaldı... biiip...stoğu tamamla...biiip..ekmek tamam..biip.." diyeceğini falan zannediyorum birilerinin:)))) sonra bi bakıyorum ekmek yok. ve hatta süt ve yumurta da yok. süper yani. ve sabah kalkılır, hamur yapılır. hamur dediysem yoğurma, mayalama, açma falan işi var zannetmeyin. 


1 bardak su
1 bardak un
2 tatlı kaşığı şeker
yarım çay çaşığı tuz
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
(kıvamı kek hamurundan biraz daha cıvık olursa iyidir. ona göre miktar ayarlayabilirsiniz)



karıştırarak bast bi hamur işte. yumurta ve süt olmadığı için ne pankek ne de krep diyemiyorum adına. acil ekmek dedim ben de. 
 
yanına kendim için peynir, ceviz, reçel koydum. oğlum kahvaltılık lor sürerek yedi. bi de çay vardı. daha ne olsundu. kahvaltı oldu işte. 
böylece bugünü de kurtardık yani.



kendime notlar: resim çekmek öğrenilecek!

                         akşam giderken ekmek almalı!

2 yorum:

SeV@L dedi ki...

:)) Evet şu fotoğraf işi de hallolsa süper olacak bir sürü şey yapmışsın hepsinden bir fotoğraf olsa süper olardı :)

ehl-i keyif dedi ki...

fotoğraf makinesi alarak başlamam gerekecek. eksi noktasındayım yani. ama olsun. umutluyum:))))

İzleyiciler